هاشور ابرو و فیبروز در اصفهان

  • ۰
  • ۰

طراحی ابرو در فیبروز

طراحی ابرو در فیبروز

در روش تاتو با دستگاه میکرو پیگمنتیشن رنگدانه ها به زیر پوست و در حدفاصل لایه اپیدرم و لایه درم وارد میشود. ولی آنچه مهم است نحوه فرایند رنگ کردن است .البته دستگاه میکروپیگمنتیشن به گونه‌ای است که ارتباط اجزای ثابت آن با قسمت های قابل تعویض و یکبار مصرف شان کاملاً قطع شده است .یعنی هیچ جریان برگشتی به عقب ندارد و هیچ بیماری انتقال نمی یابد و تمامی اجزای که درگیر با صورت مشتری می باشد یکبار مصرف و قابل تعویض است. تفاوت اصلی میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ ابرو این است که میکروپیگمنتیشن یک روش دائمی و میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی می باشد. ولی در جدیدترین روش تاتو ابرو این دو روش با هم ادغام می‌شود و تحت عنوان هیبریدی یا میکرو ابرو شناخته می‌شود. که یک روش تلفیقی هاشور ابرو یا تاتو ابرو تلفیقی می باشد. پس از هاشور توسط هر کدام از این روش ها از شیدینگ یا سایه ابرو برای زیبایی بیشتر میتواند استفاده شود تا مناطق خالی به ویژه در تاج ابرو پر شود.

تفاوت میکروبلیدینگ با فیبروز در اصفهان

کلمه فیبروز از دو کلمه فی ( عدد فیبرابر ۱/۶۸) و بروز به معنی ابرو تشکیل شده است. عدد فی توسط یک تاتوکار صربستانی کشف شده است که عدد تناسب طبیعی ابرو است . در فیبروز ابرو ها با نسبت طبیعی فی طراحی می شود و سلیقه و نظر مشتری در نظر گرفته نمی‌شود. روش انجام فیبروز هم کاملا شبیه طریق میکروبلیدینگ است و مراحل کارشان یکی است و تنها تفاوت آن طراحی ابرو است. البته فیبروز ابرو تنها کسانی می‌توانند انجام دهند که قبلا هیچ کاری روی ابرو مثل تاتو ابرو اصفهان , قاب و سایه ابرو انجام نداده باشند سالن زیبایی الناز بهترین سالن هاشور ابرو و بهترین سالن فیبروز در اصفهان انواع روشهای میکروبلیدینگ , فیبروز  , میکروپیگمنتیشن را با مواد گیاهی و عالی به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد .

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • الناز شجاعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی